ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت - کاشت دندان - ارتودنسی - عمل زیبایی بینی

ایمپلنت / کاشت دندان / ارتودنسی / عمل زیبایی بینی / غرفه / غرفه سازی

ایمپلنت / کاشت دندان / ایمپلنت دندانی / قیمت ایمپلنت / ایمپلنت تهران /کلینیک ایمپلنت / برند ایمپلنت / ارتودنسی / ارتودنسی ثابت / ارتودنسی متحرک / ارتودنسی نامرئی / ارتودنسی دیمون / متخصص ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

ارتودنسی دیمون

بریس های ارتودنسی دیمون از فلز مشابه مورد استفاده در تولید بریس های فلزی سنتی ساخته می شود. به هر حال، بریس  های دایمون نیازی به استفاده از الاستیک ندارند و به این ترتیب تعداد جلسات درمانی کمتر و نیز سایش کمتر در نتیجه استفاده از آنها بر روی دندان ایجاد می شود. ارتودنسی دیمون از فلز، سرامیک، یا براکت هایی شفاف ساخته می شود. این بریس ها اندازه ای مشابه بریس های فلزی دارند، اما در آنها از گیره های مخصوص برای کمک به نگه داشتن سیم های ارتودنسی جهت هدایتت دهان ها به محل صحیح استفاده می شود. این گیره ها به کاهش فشار وارد شده به دندان کمک کرده و به خاطر عدم نیاز به الاستیک یا جایگزینی آن، نیاز کمتری به اصلاحح دارند.

ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی یک مجموعه از سینی های (تری) نامرئی، متحرک و راحت اکریلیک است که دندان ها را مشابه بریس ها صاف می کند. این نوع سینی ها نه تنها نامرئی هستند، بلکه متحرک نیز می باشند و به همین خاطر بیمار می تواند در طول دوره درمان به راحتی غذا خورده و نوشیدنی مصرف نماید و نیز مسواک زدن و نخ دندان کشیدن نیزز برای بیمار راحت تر است. استفاده از این نوع تراز کننده ها ساده و راحت است و به علت عدم استفاده از فلز، باعث ایجاد سایش در داخل دهان در طول دوره درمان نمی شوند.

ارتودنسی لینگوال یا مخفی

بریس های زبانی پشت دندان ها مخفی شده (ارتودنسی لینگوال) و به همین خاطر در هنگام لبخند زدن «نامرئی» هستند. بریس های ارتودنسی لینگوال به صورت ۱۰۰۰% سفارشی و با توجه به شکل دندان های بیمار و از فلز ساخته می شوند. این نوع بریس  ها یک انتخاب مناسب برای ورزشکاران، مدل ها، بازیگران، نوازندگان آلات موسیقی که ابزارهای بادی می نوازند، و نیز افراد حرفه ای بزرگسال هستند.

مدت زمان ارتودنسی

درمان ارتودنسی معمولاً به ۶ تا ۳۰ ماه زمان با توجه به سن فرد، شدت مشکلات دندان، و روش درمانی مورد استفاده نیاز دارد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی